utorak, 23. siječnja 2018.

MOJA ŽENA IMA 45 GODINA...22 GODINE SMO U BRAKU NEKI DAN SAM PRIMJETI PROMJENE NA NJOJ....

Posted by arko on 14:21 | No comments

Moja žena ima 45 godina, 22 godine smo u braku i prije mjesec dana sam primjetio veliku promjenu. Do prije mjesec dana je nosila obične bijele pamučne gaćice, a onda… odjednom je počela da nosi mini čipaste gećice u ranim bojama, najviše bijele i crvene.


Pitao sam je od kuda ta promjena, zbog čega, tj KOGA, a one se izderala na mene i rekla da ne postavljam glupa pitanja i da uživam. Istina, uživao sam u toj promjeni, ali ne potpuno, osjećao sam da u tome uživa još neko, neko ko je i razlog te promjne kod moje žene. Sumnja me izjedala danima i prije 10ak dana sam odlučio da pratim moju ženu, da je kontrolišem gdje i skim se viđa.


Juče sam se ranije vratio sa posla, 2 sata ranije nego sam trebao i zatekao sam je kako priprema ručak, cijeli stan sam pregledao i nikoga nisam našao u stanu, a bio sam 100% ubijeđen da ću zateći nekog momčića obzirom da je moja supruga iznenada uzela godišnji odmor. Ubijeđen sam da je zbog tog ljubavnika koji postoji i sve više sam ubijeđen u to. Prosto to osjećam, vidim na njoj nekako je sretnija, raspoloženija, veselija… Šta drugo može biti??? Odgovor se sam nameće…

0 komentari:

Objavi komentar