subota, 14. travnja 2018.

GORAN BREGOVIĆ: Moje kćerke slave i Božić i Bajram, osim srednje, ona je…

Posted by arko on 03:22 | No comments

Goran Bregović ovih dana pred praznik kaže da slavi sve što se i slavi u zemljama koje su nekada bile u jednoj državi. Nakon konstatacije novinara da mu je otac bio Hrvat, majka Srpkinja, a supruga muslimanka, uslijedilo je pitanje koji praznik slavi porodica Bregović i kako je izgledao uskrs kada je Brega bio dječak u Sarajevu.


– Moj otac i mati su bili komunisti, tako da se u mom domu nisu slavili vjerski praznici, ali iznad mene je živio pravoslavni pop, tako da sam uvijek imao jaja za Uskrs. A istovremeno sam bio u takvom komšiluku da sam za Bajram uvijek slao komšijama kurban. Tako da sam tog dana i dobijao kurban. Bez obzira što sam bio u jednoj takvoj kući, Bog mi je redovno slao signale.


Moja djeca kada su bila mala, ona su u vrijeme Bajrama bili muslimani jer su se tada dobijali pokloni, a za vrijeme Božića i Uskrsa su bili hrišćani jer su i tada poklone dobijali. Sada više ne znam šta slave. Mislim da je samo srednja, koja je sada u pubertetu – budista. To mi, naravno, ne smeta.
Moja djeca će biti Francuzi, mada vole da dolaze u naše krajeve i imaju drugarice ovdje. A za suprugu i mene je kasno, nas dvoje ćemo uvijek biti naši. Liječeni naši. Teško je u životu se od toga izliječiti – ispričao je Bregović za Blic.
Na pitanje u kom duhu je vaspitao kćerke, Bregović je odgovorio:
– Vi treba da omogućite djeci da imaju slobodu izbora, kada biraju da budu svjesni šta biraju. Ostavljam im slobodu da li će biti religiozne ili ne.
(Blic.rs)

0 komentari:

Objavi komentar