petak, 13. travnja 2018.

Muž je odbacio jer nije mogla rađati djecu, a nakon par godina desilo se ČUDO

Posted by arko on 14:28 | No comments

Prije desetak godina je Radicu Pljakić (44) iz Kragujevca ostavio suprug nakon što su doktori rekli da ne može više imati djece nakon prvog porođaja.
Onda je Vladana upoznala, za njega se dala i u narednim godinama rodila mu četvoro predivne djece. Teško danas žive, toliko dai m Crveni krst mora pomagati, ali ona kaže da je sretna jer je njena kuća ispunjena ljubavlju.


-Rodila sam se, živjela i u Donjem Milanovcu udala. Prvo dijete sam rodila i onda su mi doktori rekli da više ne mogu rađati. Moj suprug i njegova porodica nisu htjeli nerotkinju u kući. Još 2010. godine sam se razvela. Rekla sam Vladanu kad smo se upoznalid a ne mogu imati djecu. Nije problem pravio, samo me pitao kao neki prorok – a šta ako da Bog? Obećala sam da ću roditi tad s radošću. Došla sam iz Donjeg Milanovca u Kamicu kod Vladana pored Kragujevca. Ispunila sam obećanje, već četiri puta – kaže Radica uz osmijeh.
 
Objasnila je da ne zna kakvo se desilo čudo, ali njoj je još neobičnije što nije nikad imala bilo kakav osjećaj da je u drugom stanju, a njen muž je znao uvijek. Kad je malu Ivanu rodila prije sedam godina, suprug joj reče da kod ginekologa ode zato što poslije porođaja nije davno bila.


-Bila sam malo lijena, ali je on insistirao. Ginekolog me pregleda i reče šeretski – bravo, opet ga onaj tvoj ‘zalijepio’. Kažem ja njemu, on se smije i kaže – znao sam. Tako se Dragana rodi prije šest godina. Dvije godine prođoše, ja nešto po kući poslujem, a Vladan će meni – trudna si. Počnem se smijati i upitam ga otkud mu to. Ponovo me kod doktora tjera i ponovo je u pravu bio. Tako se Natalija rodila prije četiri godine, a Danijela prije 19 mjeseci. Znao je uvijek prije mene da sam u drugom stanju, za svih četvero djece. Kako, nemam pojma – kaže ona.




0 komentari:

Objavi komentar