nedjelja, 8. travnja 2018.

MUŽ MI TOLIKO SMRDI DA JE TO NENORMALNO...

Posted by arko on 10:17 | No comments

Muz mi toliko smrdi da je to nenormalno. Izbegavam se*s sa njim, cak ne mogu da izdrzim ni da spavamo u istom krevetu. Deca mi se pogusila nacisto, stalno kupujem osvezivace za prostorije.


Jednom je navalio da spavamo, valjda se covek rastuzio sto ga izbegavam, imala sam i sta da vidim kada se skinuo. Izmedju sala od stomaka i delom prepona sve mu je ojedeno.
Crveni se ispreturana koza, smrdi nenormalno. Ponudila sam ga da odemo u kadu da se zajedno okupamo pre odnosa. Kad se to potparilo od toplote vode, pa zasmrdelo jos jace, doslo mi da povratim.


Kasnije sam se malo vise o tome informisala i shvatila da ima gljivicnu infekciju. Kupila mu neke kreme da maze i sad je problem resen hvala Bogu.
komicnistatusi.rs

0 komentari:

Objavi komentar