ponedjeljak, 16. travnja 2018.

Ova biljka mi je digla majku iz postelje doktori su u nevjerici ..

Posted by arko on 15:18 | No comments

Još prije dvije godine, stara majka je pala, slomila kuk, te završila u postelji. Od tada njene vitalne funkcije i normalan način života prestaju.
Nakon operacije kuka, ostala je ležati u postelji pune dvije godine. Doktori su joj dolazili kući, te davali lijekove.. Ali sve je to bilo bezspješno.
Iz dana uz dan je bila sve slabija, te oboljevala od raznoraznih bolesti.
Odlučila sam samovoljno potražiti lijek. Te sam se raspitivala na sve moguće načine.
Imala sam neki osjećaj da ću uspjeti pronaći narodni, prirodni lijek. Što sam i uspjela.
Lijek sam dobila od jednog travara iz okolnjeg sela.



Sastojci su slijedeći:
Peršun
Ruzmarin
Lovorov list
Litar rakije
Med
Đumbir


Svi sastojci se ubace u litar rakije, količina je bila proizvoljna. Lijek se ostavi da stoji 15 dana, te se primjenjuje svako jutro i veče, po jedna supena kašika.
I danas dan sam zahvalna, travaru za ovaj nevjerovatni lijek.
recepti.mojakuhinja.website

0 komentari:

Objavi komentar