utorak, 10. travnja 2018.

Tošetova menadžerka progovorila i otkrila zašto ne priča sa pjevačevom porodicom! “Nemam nikakve kontakte sa njegovom porodicom, jer… “

Posted by arko on 15:39 | No comments

Za Ljiljanu Petrović, menadžerku preminulog pjevača Tošeta Proeskog, 16. oktobar 2007. godine uvijek će biti sinonim za bol. Tu noć po povratku sa nastupa u Hrvatskoj nije ni slutila da će im to biti posljednje putovanje. Ljiljana se poslije nesreće preselila u Niš, gdje radi, ali i liječi tugu.


“Vrijeme ne liječi rane. Na Tošetovom grobu nisam bila nikada, nemam snage za to ni poslije deset godina. Nikada više nijednu pjesmu koju je otpjevao nisam pustila. Ne mogu. Još uvijek ne mogu da čujem njegov glas i sve to. Meni je omiljena njegova pjesma „Kad zamiriše trešnja” ali nisam je slušala deset godina“ izjavila je Ljiljana.


“Nemam nikakav kontakt sa njegovom porodicom, ja sam prosto zatvorila tu priču. Odrekla sam se svega, samo njega nosim sa sobom uvijek, i to mi je dovoljno. Ljudi moraju da shvate da sam ja bila dio Tošetovog života, cijelu sebe sam davala u to, i zato smo bili i tako uspješni. Sa njegovim odlaskom otišao je i dio mene.“ izjavila je Ljiljana.

0 komentari:

Objavi komentar