srijeda, 23. svibnja 2018.

LUNA IZAŠLA nakon preživljenog NERVNOG SLOMA, samo par sekundi pre KOBNOG ISHODA prolomio se vrisak!

Posted by arko on 07:22 | No comments
Rezultat slika za LUNA IZAŠLA nakon preživljenog NERVNOG SLOMA, samo par sekundi pre KOBNOG ISHODA prolomio se vrisak!
U ranim jutarnjim časovima Luna Đogani je doživela nervni slom i bacala stvari po Beloj kući. Naime, dok je trajala žurka u kazinu, blogerka je spavala, ali su je probudile pesme koje je pevač pevao svojoj supruzi Kristini Kockar i cimerima.




– Mićo, reci im da me vode odavde. Neće mene ovde niko da zaje*bava. Mene si našao da zaje*avaš, samo zato što sam se zaljubila. Namerno mi puštaju pesme da ja izludim. Mozak me boli, mozak me boli. Umorna sam, ne mogu više. On će da se igra sa mnom. Ne mogu da slušam te priče – vrištala je Luna iz sveg glasa.
Da podsetimo, pevač je poslednjih nekoliko dana u veoma zategnutim odnosima sa blogerkom. Ona mu svakoga trenutka prebacuje za njegovo zbližavanje sa Kristinom, a to se po ko zna koji put završilo vrlo kobno.




Ukućani su pokušavali da uteše Đoganijevu, ali bezuspešno. Njeni urlici su odjekivali Zadrugom.
Kada je Sloba sve ovu čuo, odmah je došao u sobu i želeo da popriča sa njom, ali je ona odbijala.
– Prestani da piješ. Je l’ možeš da popričamo – obratio se Sloba Luni.
Đoganijeva je izletela iz sobe, a za njom i obezbeđenje.

0 komentari:

Objavi komentar