utorak, 8. svibnja 2018.

NEDA UKRADEN ŠOKIRALA JAVNOST : On je mene ucjenivao se*som, 10. godina me je ponižavao i vrijeđao

Posted by arko on 07:02 | No comments
NEDA UKRADEN ŠOKIRALA JAVNOST : On je mene ucjenivao se*som, 10. godina me je ponižavao i vrijeđao
Kako je izjavila Neda Ukraden je bila dugo bila žrtva ucjene i to sve od strane jenog urednika novina koji je silno želio da ima se*s sa njom


” Jednom mi je jedan ugledni gospodin koji je urednik novina, a to je bilo u Tuzli kada smo dobijali sobe, krenuo da uđe u moju sobu a ja sam ga onako u šoku pitala šta on hoće, on je odmah rekao ” Ma daj ba šta se praviš sad blesava  !!? ti ako si malo pametna skontat ćes šta ti ovo znači u životu, ako nisi ja ću ti veoma žestoko zagorčati karijeru ” Opisla je to Neda i rekla kako se nakon toga ništa nije dogodilo – prenosi ” Atraktiva.in ”


” On se mjerio na Imoćanku, malo je falilo da dobije štiklu u glavu, a ja samu samo rekla ,, slušaj me sad, znaš šta ja ne moram nikada više da zapjevam, ali preko tebe i na taj način ja ne želim da gradim karijeru ” Odgovorila je Neda novinaru
Nakon toga ona je godinama osjećala posljedice zbog tog odbijanja na njegov pokušaj napastovanja pa u jednoj TV emisij rekla nešto o tome
” On me deset godine vrijeđa, pljuje, omalovažava, sve što postoji o meni negativno je njegovo djelo ” rekla je Neda

0 komentari:

Objavi komentar