ponedjeljak, 21. svibnja 2018.

PRAVA ISTINA O SMRTI EKREMA JEVRIĆA: SUPRUGA IGBALA PRIZNALA SVE NOVINARIMA

Posted by arko on 01:29 | No comments

Tog kobnog petka oko pet sati ujutro, Jevrić je krenuo na posao sve je izgledalo normalno, Jevrić je krenuo na posao i čim je sjeo u automobil doživio je kap i preminuo na licu mjesta. Tako je ostao dva sata kada je njegovo tijelo je pronašao sin Hajrudin.
Njegova supruga rekla je da nije slušao savjete doktora.



– Imao je zdravstvenih problema, operisao je srce. Doktori su mu rekli da ne puši, a on je još više pušio, uopšte ih nije htio slušati– ispričala je Igbala.
Obdukcijom je ustanovljeno da je Ekrem preminuo usljed srčanog udara, što je potvrdio Jevrićev rođak Šefkir.
– Našli smo ga jutros u kolima sa kojima je krenuo na posao, sin ga je pronašao. Sinoć mu je bilo dobro, nije bilo nikakvih naznaka da će doći do ovakve tragedije. Ne znamo tačno kada će biti sahrana, dok se ne uradi obdukcija. Od njegovih kolega nam se još uvijek niko nije javio, nisu još čuli ljudi i mi smo iznenađeni.
Poslednje ga pamtim raspoloženog, baš smo juros popili kafu zajedno i ja sam ga ispratila na posao. Sin ga je našao u kolima i pozvao me, ja prvo ništa nisam razumela, čula sam samo kukanje i zapomaganje od sina, kad se malo smirio rekao mi je da je Ekrem mrtav.



Ja sam odmah pitala da li je udes u pitanju, da nije zaspao pa se sudario, a on mi je rekao da nije i da sluti na infarkt. Za naše sinove nema utehe. Sahranićemo ga u Americi, ipak tamo ima najviše prijatelja – govorila je tada Ekremova supruga.

0 komentari:

Objavi komentar