subota, 19. svibnja 2018.

ŠOK!!! “Šmrkao je na mom telu…!” Jelena Krunić ispričala šokantne detalje za jednu od najvećih Zvezda Granda…

Posted by arko on 07:33 | No comments

Jelena Krunić je prije par mjeseci za Alo.rs ispričala šokantne detalje iz života jedne od najvećih Zvezda Granda, Darka Lazića.
Po njenim riječima Darko je nakon svirki dolazi kod nje u stan, a evo šta se u tim trenutcima dešavalo.




“Kada bi došao kod mene, ne bi izalzio iz toaleta, što je meni bilo čudno. Ipak, ubrzo sam shvatila da zapravo “šmrče”. On je samo običan narkoman! Kada sam ja pričala o njegovom “šmrkanju”, niko me nije slušao, a sada svi mogu da vide da sam bila u pravu. Kada se “našmrče”, on ne priča mnogo, smiri se i počne da glumi da je sa njim sve OK. Međutim, mi smo primijetili o čemu je riječ i onda smo zbijali šale na njegov račun – uvjerava Jelena.




Koliko ima istine u svemu to najbolje znaju sami akteri, ali da su navodi šokantni i više nego jesu. VAŠ KOMENTAR???

0 komentari:

Objavi komentar