subota, 12. svibnja 2018.

ZVAO JU JE DEBELIM SMEĆEM: Smršala je 64 kilograma, a onda se osvetila bivšem na genijalan način!

Posted by arko on 13:08 | No comments

Majka dvoje djece, Alvina Rayne, jela je i po 5000 kalorija dnevno. Morala je kupovati mušku odjeću jer u ženskim trgovinama nisu imali njenu veličinu, sadašnji partner govorio joj je kako je “debelo smeće”.



“Sjećam se kako mi je govorio da ako ga ostavim niko drugi me neće htjeti i da sam bezvrijedna, ružna i nikada neću smršavjeti čak i ako pokušam” prisjeća se Rayne iz Philadelphie.
Ali onda je 2009. odlučila je prekinuti s nezdravom hranom i nezdravom vezom, riješila se zlostavljača.
Prebacila se na prehranu bogatu mastima s manje ugljikoghidrata.



“Nakon godina zlostavljanja, i nakon što me izolirao od svih, došla sam do tačke kada sam morala nešto promijeniti i rekla sam mu da se ode i nikada se ne vraća” kaže ona.
Potpuno prirodno, bez tableta, preparata ili operacija, skinula je 64 kilograma, a glavna motivacija su joj bile njegove uvrede.
“Kasnije me bivši nazvao i pokušao me nagovoriti da mu se vratim. Ali nema šanse da se to ikada dogodi. Sretnija sam no ikada i ne želim imati ništa s njim” odlučna je Alvina.



0 komentari:

Objavi komentar