nedjelja, 17. lipnja 2018.

Andrija me kre*e, divna ljubav beše: Pesma upućena Kiji obara rekorde! (FOTO) Nisu svi protiv Lune…

Posted by arko on 15:04 | No comments

Mirela Lapanović, nekadašnja učesnica rijalitija Parovi i Veliki brat, otvoreno podržava i navija za ljubav Slobe Radanovića i Lune Đogani.
Ona je u više navrata to isticala, a sada je objavila i pesmicu upućenu Kiji, koja je počela da kruži Internetom.
Kako je Kija dobila svoju „hvalospev“ pesmu, ova je došla kao prava protiv teža. Kroz celu pesmu se provlače razne uvrede, ali je očigledno da se Mireli i te kako dopada.
– Mene zovu Kija,
Meni Filip prija.
Andrija me kreše,
Divna ljubav beše


Sloba je muž moj,
Momci svi u stroj,
Izlazim vam ja,
Da bih se i sa vama j***la!
U avionu bila sam konobarica,
Savetovala me mama Nadica,
Ucenjivala sam pilota,
O da, bila je to dobra svota!


Nema onog sa kim nisam bila.
P**ka mi je pukla, pa sam je zašila.
Varala sam muža, pa to svako zna,
Sa Mikom, Perom, Žikom, trala lala la.
Vanja mi je kuma,
Ja sklonila je s druma,
Da ne stopira na Suncu jakom,
Nadam se da će se poput mene i ona „prati“ brakom!

0 komentari:

Objavi komentar