petak, 29. lipnja 2018.

Brenin sin nakon 17 godina progovorio o otmici: Više nije mogao da šuti, sve je ispričao!

Posted by arko on 11:23 | No comments
Rezultat slika za Brenin sin nakon 17 godina progovorio o otmici: Više nije mogao da šuti, sve je ispričao!
Stefan je otet 23. novembra 2000. godine, a tada je imao osam godina.
Za srbijanske medije progovorio je o tom traumatičnom iskustvu.
“Plašio sam se da će mi to biti posljednji dani u životu. Nisam otišao na ljetovanje pa da budem opušten. Imao sam samo osam godina, ali sam bio veoma svjestan opasnosti. Osjećao sam neopisiv strah. Tu si, gdhe si, ne znaš šta će biti. U jednom trenutku sam se samo pomirio sa situacijom jer sam shvatio da ne mogu ništa da promijenim”, kazao je Stefan.




Iz tog strašnog iskustva sam izvukao najljepšu stvar: naučio sam da cenim svaki dan i trudim se da ga maksimalno iskoristim jer nikada ne znam koji će da mi bude posljednji. Uglavnom sam pobijedio traume, iako su nam svima u dubini duše ostali neki strahovi – objasnio je Živojinović.
Podsjećamo, otmičari su tada od Brene i Bobe tražili 2,5 miliona maraka, kako bi vratili dijete, a do dan danas nije zvanično saopšteno ko je oteo Stefana, i po čijem nalogu.
Otmičari su Stefana oslobodili nakon nedjelju dana.
Još zanimljivosti:




Lepa Brena nedavno je dobila ponudu da uđe u jedan reality na mjesec dana.
Iako je bila zatečena pozivom, ubrzo je odgovorila:
Brena nije taj tip i uvijek se pitala zašto velike zvijezde pristaju na tako nešto, pogotovo kada novac mogu da zarade i pjevajući. Prvo je to saopštila svom mužu Bobi koji je takoreći poludio kad je čuo da njegovoj ženi nude učešće u rijalitiju kao da je neka početnica, a ne jedna od najvećih balkanskih zvijezda. Tada mu je Brena rekla: Tražiću tri miliona eura da uđem…”, otkriva izvor blizak porodici Živojinović, piše novi Star.

0 komentari:

Objavi komentar