nedjelja, 24. lipnja 2018.

DA LI STE NEKADA VIDELI RODITELJE DRAGANE MIRKOVIĆ? POGLEDAJTE I RECITE NA KOGA VAM DRAGANA VIŠE LIČI..

Posted by arko on 01:37 | No comments

Dragana Mirković poznata je kao neko ko nema naviku da eksponira svoju porodicu, pa su ove fotografije pravo iznenađenje!
Naime, ekipa Telegrafa je prisustvovala snimanju novogodišnjeg programa na televiziji “DM SAT”, gde je domaćica Dragana ugostila desetine pevača, svojih kolega, ali i prijatelja i – roditelje.
Kako smo uspeli da primetimo i ovekovečimo fotografijama, Draganini roditelji prema pevačici se i dalje ophode kao da je mala, pa su je sve vreme grlili i ljubili.



U retkim intervjuima u kojima je govorila o mami i tati Dragana je iskreno rekla kako su bili očajni zbog njenih problema sa kukovima koje je imala kao dete.
– Imala sam godinu dana kada su mi primetili iščašene kukove. U ono vreme to je bio veliki problem.  Bila sam pred operacijom s malim izgledima na uspeh, takva deca ostajala su s kraćom nogom. Roditelji su mi bili očajni, majka je mnogo plakala.



Bila je tragedija imati žensko dete koje neće moći lepo da hoda.Naš stari kum joj je rekao: “Nemoj da plačeš, to dete će biti nešto posebno.” Do druge godine bila sam po bolnicama, dugo u gipsu, na terapijama, odvojena od majke jer joj nisu dozvoljavali da bude sa mnom – govorila je Gaga.
Pogledajte kako izgledaju roditelji folk pevačice!


Na koga vam pevačica više liči?

0 komentari:

Objavi komentar