srijeda, 6. lipnja 2018.

DIRLJIVA PRIČA O SINANU SAKIĆU KOJU NIKO NIJE ZNAO! ON JE POMOGAO NAŠEM NAJVEĆEM PEVAČU NA POČETKU KARIJERE I TO SE NE ZABORAVLJA…

Posted by arko on 15:07 | No comments

Počivaj u miru, legendo
Pevač Sinan Sakić preminuo je danas nakon borbe sa teškom bolešću. Jedna od najčuvenijih folk pevača Jugoslavije i Srbije rođen je u 13. oktobra 1953. godine u Loznici. Objavio je 29 albuma.
Njegovi najveći hitovi do sada su: „Ej od kad sam se rodio“, „Sudbina me na put šalje“, „Zaljubljen u tebe“, „Izađi na pet minuta“, „Reci sve želje“ i još mnogo drugih pesama. Pesmu „Sabina“ posvetio je svojoj ženi Sabini..



Povodom smrti legende narodne muzike, oglasile su se brojne kolege koje saosećaju bol porodice, i koji nikada neće prežaliti pokojnog Sinana. Jedan od njih je i pevač Saša Matić, koji je ispričao kako mu je sinan pomogao u karijeri:
– Postoje ljudi kojima nikad ne mogu zaboraviti ono što su učinili za mene kada sam bio na početku karijere. Jedan od njih je i Sinan Sakić, na čijem sam koncertu u sarajevskoj Skenderiji debitovao…



Mnogo me potresla vest o njegovoj smrti. Otišao je najveći estradni emotivac, vanserijski pevač i pre svega ČOVEK… Počivaj u miru LEGENDO. Neka ti je večna slava i hvala za sve. Porodici najiskrenije saučešće – napisao je Saša u opisu slike.
Izvor: narodniportal.net

0 komentari:

Objavi komentar