petak, 8. lipnja 2018.

I Saša Popović bio u ŠOKU: Voditeljica usred ”Zvezda Granda” OTKRILA DETALJ KOJI NIKO NIJE O NJOJ ZNAO!

Posted by arko on 12:19 | No comments

Voditeljica Sanja Kužet u Zvezdama Granda ostavila je bez riječi i direktora Sašu Popovića, kao i sve gledaoce.
Naime, Saša je na kratko upitao i voditeljicu o njenom prezimenu i sasvim neočekivano otkrio njen bračni status.




“Ja se super i zovem i prezivam, meni ništa ne fali. Idemo na naredne kandidate” rekla je Sanja.
“Ali, čekaj. Mi ne znamo kako se ti prezivaš”, dobacio je Popović.
“Ju, kako je to moguće”, iznenađeno je rekla Sanja.
“Ti se zoveš Sanja, djevojački Kužet, ali pošto si udata…”, govorio je Saša, a ona ga je prekinula.




“Nisam, u zajednici sam. U jednoj lijepoj zajednici sam- istakla je lijepa voditeljica, a i Saša je na ovu informaciju ostao u šoku.
“Vidi sad, Sale, šta ti je bolje Kužet ili Živojinović, aj sad”, aludirajući na to da se njen vanbračni partner s kojim ima dijete preziva upravo tak

0 komentari:

Objavi komentar