nedjelja, 10. lipnja 2018.

IMAM 17 GODINA I NIKADA NISAM IMALA MOMKA..NIKADA NISAM RADILA ONE STVARI ..

Posted by arko on 07:46 | No comments

Imam 17 godina i nikada nisam imala momka… nikada nisam radila ONE stvari. Sinoć sam se slučajno probudila oko pola noći i dugo nisam mogla da zaspim. Ustala sam i krenula do kuhinje da nešto pojedem, ali iznenadili su me čudni zvukovi iz spavaće sobe mojih roditelja.
Čula sam mamu kako uzdiše i shvatila sam da radi ONE stveri. Međutim u trenutku mi je prošlo kroz glavu SA KIM.



Tata je već 3 mjeseca u Njemačkoj, radi… Prišla sam sobi, otvorila lagano vrata i onda još veći šok. Moja mama je bila… kako da kažem u sendviču sa dvojicom komšija, inače tatinih drugova iz djetinjstva. Od strasti i uzbuđenja nisu me primjetili. Gledala sam ih tako nekih 20-ak sekundi, a onda sam se vratila u svoju sobu. Izuzetno sam tužna. Mama ima 44 godine, ima muža i opet ima i više nego aktivan taj intimni život. Šta bih ja dala da sam sinoć bila na maminom mjestu, barem jednu noć, a ona, ko zna možda svaku noć spava sa nakim drugim muškarcima.



Razmišljala sam i odlučila, večeras ako bude akcije, ulazim u sobu, sve ću lijepo slikati i naravno ucijeniti mamu tim slikama. Nadam se da ću usojeti barem jednu noć nju istjerati iz kreveta, a njenu poziciju zauszeti ja ili baem da im se svima pridružim. Gorim, jednostavno nemogu više, prolaze mi najbolje godine, a niko me neće 🙁

0 komentari:

Objavi komentar