srijeda, 27. lipnja 2018.

On ima 53 godine a ona samo 19: Kada su se njeni roditelji protivili njihovoj vezi, ona je učinila postupak koji je potresao javnost (Video)

Posted by arko on 02:08 | No comments
Rezultat slika za On ima 53 godine a ona samo 19: Kada su se njeni roditelji protivili njihovoj vezi, ona je učinila postupak koji je potresao javnost (Video)
Mihaela Metson iz Nebraske (SAD) je putem internetskih stranica upoznala svog 53-godišnjeg vjerenika. Njoj se dopala njegova slika, pa su oni tako krenuli da se svakodnevno dopisuju.
Vilijam živi u Kanadi, pa je njihov prvi susret bilo jako teško za organizovati.
”Moj je prvi plan bio svakako da odem da ga upoznam, ali da mami ne kažem gdje sam tačno. Razmišljala sam o tome da joj samo ostavim poruku, ali je Vilijam insistirao na tome da joj kažem gdje sam prije nego što odem” rekla je Mihaela.


Čim su roditelji saznali za njihovu vezu, oni su rekli Mihaeli da odmah treba raskinuti tu vezu. Oni su joj oduzeli pasoš pa su je odmah odveli kod psihologa. Upkos protivljenju roditelja pa i psihologa, Mihaela je aplicirala za izdavanje novog pasoša.
Ova djevojka je preletjela skoro 2 hiljade kilometara kako bi ga vidjela. Njih dvoje su sada vjereni.
”Kada me je on dočekao na aerodromu, učinio je da se ja osjećam kao da sam kod svoje kuće. Sve od tada nama je super” rekla je Mihaela ”On je mene čak prije par mjeseci i zaprosio, a ja ne mogu da zamislim svoj život sa boljim muškarcem”
Ona vjeruje u to da će se njeni roditelji urazumjeti vremenom, te da će joj ipak oprostiti.
”Mi se zaista trudimo da nas to ne brine. Mi smo nekoliko puta sreli ljude koji su mislili da sam ja njemu kćerka, ali ja im onda ponosno kažem da je to moj vjerenik. Ljudi onda počnu sa izvinjavanjem, ali je nama to sve simpatično”


Iako ni njihovi prijatelji ne mogu da shvate šta ovo dvoje imaju zajednično, Mihaela kaže kako oni oboje vole muziku, da često razgovaraju o autima i o evropskoj kuhinji.
”Ljudima je inače teško razumjeti veze gdje je velika razlika u godinama, ali Vilijam i ja smo zaista sretni. Jedva čekamo da se vjenčamo” otkrila je Mihaela.

0 komentari:

Objavi komentar