četvrtak, 7. lipnja 2018.

SVEKRVA ME UŽASNO NERVIRA, PO CIJELI DAN SAMO SJEDI I NAREĐUJE MI..

Posted by arko on 08:36 | No comments

Ljudi moji užasno me nervira svekrva. Po cijeli dan samo sjedi i naređuje mi, tjera me da čistim
cijelu kuću, a onda mi visi nad glavom i govori kako sam nesposobna kako ne znam ništa da
uradim kako treba i da sam smotana kao sajla.
Pošto moj mužić neće ništa da preduzme




povodom toga, odlućila sam na dasku od wc šolje staviti super ljepak te dala svekrvi kafu u kojoj
je bio ricinus. Sat vremena se zadržala u wc­u, a kada je krenula ustati sa wc šolje nije se mogla
pomaknuti, daska joj je ostala zalepljena za du*e. Pozvala je i hitnu pomoć koja se smijala
toliko da je sva pocrvenila.




Nakon što su je odvojili od šolje pokušala me je udariti za to što sam
uradila, ali sam bila brža i izlupala sam je metlom po glavi. Muž se samo smijao čitavoj
situaciji, a ona se nikada više nije usudila da mi pići po živcima.

0 komentari:

Objavi komentar