srijeda, 13. lipnja 2018.

VERU (44) SU ŽIVU SAHRANILI PO NJENOJ ŽELJI: Sanjala je o svojoj sahrani od 14. godine!

Posted by arko on 01:46 | No comments

Ona je na dan Svih Svetih čitav dan provela u mrtvačkom sanduku , a obitelj i prijatelji došli su da je ožale. Vera je na kraju rekla da joj je to bio najlepši dan u životu. Pogreb je održan u pogrebnom centru u Brazilu. Iako su se svi protivili njenoj suludoj ideji, ipak su došli da je podrže u njenom naumu.

Vlasnik pogrebnog preduzeća Paulo Araujo, donirao je mrtvački sanduk i dao prostor u kom je ona čitav dan ležala u sanduku. Pripreme za njenu sahranu počele su rano ujutro, a sve je trajalo do kasno popodne. Vera je bila obučena u čipkanu belu haljinu, s prekrštenim rukama u kojima je bila brojanica. Ceo sanduk bio je prekriven cvećem.



“Svi su ispoštovali moju želju iako su bilu u šoku posle poziva”, kaže ona.Ova domaćicaa, koja nema dece, objasnila je da joj je vlastiti pogreb bio neostvareni san i da nikada nije mislila da će ikada uraditi ovakvu bizarnu stvar.

“Željela sam svoju sahranu još kao četrnaestogodišnja devojčica. Ne mogu da verujem da mi se napokon ta želja ostvarila”, rekla je Brazilka. Kaže da su porodica prijatelji mislili da se šali kada ih je pozvala na svoju sahranu. Priznala je da je opčinjena pogrebnim običajima.



“Svi su došli, moj otac, majka, sestra, brat i prijatelji. Kad su me videli ostali su u čudu, ali oni poštuju moju želju. Bio je to najbolji dan u mom životu”, zaključila je Vera koja ipak priznaje da želi još dugo da poživi”, piše Metro.

0 komentari:

Objavi komentar