srijeda, 13. lipnja 2018.

VEST KOJA ĆE RASPLAKATI I ŠOKIRATI SVE FANOVE ŠABANA ŠAULIĆA! Nakon zdrastvenih problema kralj NARODNE muzike…

Posted by arko on 10:36 | No comments

Pjevač Šaban Šaulić uplašen je za svoje zdravlje jer trbušna aorta, koja mu zbog začepljenja već dvije godine pravi problem, prijeti da pukne. On otkriva da je spreman na hirurški zahvat iako se nada da će mu terapija koju uzima odložiti odlazak pod nož.
Prije nekoliko dana sam bio na institutu, gdje su mi obavili kompletan pregled i bio sam spreman da me operišu. Međutim, glavni doktor mi je rekao da još uvijek nisam spreman za operaciju jer se stanje relativno stabilizovalo. Pomaže mi terapija koju pijem svakog dana, čak su mi rekli da su mi ti lijekovi pomogli i da su, kako mi je objašnjeno, obložili načeti dio aorte. U svakom slučaju, spreman sam za operaciju iako bih volio da do toga ne dođe“, kaže Šaban, koji je svjestan da se njegovo zdravstveno stanje svakog trenutka može pogoršati jer je riječ o neizvijesnoj bolesti.“



Razmišljao sam o tom hirurškom zahvatu i konsultovao sam se s doktorima koji su mi objasnili kakva je to operacija. Doktori će mi ubacili stent u aortu i proširiti je. Ljudi imaju po četiri, pet bajpaseva, pa nikom ništa, tako da nisam uplašen“, objašnjava kralj narodne muzike i dodaje.



Dali su mi dvije vrste lijekova koje pijem, a koji služe za prevenciju arterotrombotičnih događaja. Ljekar mi je objasnio da su oni faktički oblili taj dio koji je problematičan zbog čega trenutno nemam tegobe, iako se nikad ne zna šta s tom bolešću može da se dogodi. Trenutno se osjećam dobro. Znam koliko je to ozbiljna stavar i ne bih se igrao s tim, ali sposoban sam da nastupam, a mogu i utakmicu da igram“, kaže Šaban, koji očigledno ne dozvoljava da ga bolest obeshrabri iako ne shvata ozbiljnost situacije.

0 komentari:

Objavi komentar