utorak, 5. lipnja 2018.

(VIDEO) OPREZ: POPULARNI DEZODORANS UZROKUJE OSIP I OPEKLINE

Posted by arko on 15:00 | No comments
Rezultat slika za OPREZ: POPULARNI DEZODORANS UZROKUJE OSIP I OPEKLINE
Brojni muškarci se žale na dezodorans Old Spice: Pure Sport High Endurance za kojeg tvrde da im je naštetio koži ispod pazuha. Naime, tvrde da su nakon korištenja tog dezodoransa dobili osip i opekline.


U medijima su se pojavile informacije prema kojima su se muškarci žalili na Old Spice dezodorans, zbog čijeg korištenja im je navodno oštećena koža. Libertyfirstnews.com piše kako se 23-godišnji student iz Alexandrije u Virginiji Rodney Colley jedno jutro probudio s nečim što se činilo poput pelenskog osipa ispod pazuha.


“Izašao sam ispod tuša u ponedjeljak ujutro i imao sam osjećaj da mi ruka gori. Pogledao sam u ogledalo i vidio sam kako mi je koža na tom dijelu.ostatak teksta i video pogledajte ulaskom na sliku ispod.

0 komentari:

Objavi komentar