ponedjeljak, 11. lipnja 2018.

“Zadruga”: Je li ovo zaista zasluženo?? Luna NA POKLON od Cece DOBILA PREDIVNU BIJELU HALJINU! (FOTO)

Posted by arko on 13:35 | No comments

Blogerka Luna Đogani noćas se rasplakala kada je govorila o svojoj bivšoj drugarici Anastasiji Ražnatović i njenoj mami, folk divi Ceci Ražnatović.
Luna je jedan gledalac pitao da li je tačno da je na maturi nosila haljinu koju joj je poklonila Ceca, a Luna je bez ustezanja to potvrdila.




– Tačno je da mi je Ceca poklonila haljinu za maturu koju više nije htela da nosi. Ja sam praktično bila deo te porodice. Anastasija je dobar čovek i ponosna sam što sam se družila sa njom. O njoj i njenoj porodici mislim sve najbolje – izjavila je blogerka kroz suze, jer je očigledno veoma pogađa kada priča o svojoj bivšoj drugarici.




Podsećamo, Luna je pre tri godine proslavila maturu, a stajlng sa matuske večeri pokazala je i pratiocima na društvneoj mreži Instagram.
Belu haljinu otvorenih leđa koju je dobila na poklon od Cece ukopila je sa tirkiznom ogrlicom i istim takvima sandalama.

0 komentari:

Objavi komentar