nedjelja, 1. srpnja 2018.

POTRESNA ISPOVEST LEE KIŠ: Izgubila sam bebu i JEDVA OSTALA ŽIVA! (FOTO)

Posted by arko on 00:46 | No comments

Voditeljka emisije “Nedeljno popodne kod Lee Kiš” otvorila je dušu i otkrila detalje svoje najveće životne drame.
Popularna voditeljka Televizije Pink Lea Kiš prvi put progovorila je o svojoj najvećoj životnoj traumi – kada je 1999. godine, usled komplikacija, izgubila bebu i u velikoj meri narušila svoje zdravstveno stanje.


– Vest o trudnoći Momčilo i ja dočekali smo sa velikim oduševljenjem. Sve je počelo dobro, međutim, zbog velikog stresa koji smo tada svi proživljavali, bombardovanja koje je bilo u toku, stvari su se iskomplikovale. Iako je trudnoća vođena kao normalna, završila se kao vanmaterična, sa posledicama koje su, nažalost, ostale trajne – ispričala je Lea i dodala:


– Sledeće čega se sećam je razgovor sa lekarom u bolničkoj sobi. Rekli su mi da je operacija trajala tri i po sata i da mi se desilo nešto što se retko dešava – nisam imala spoljašnje, već unutrašnje krvarenje. Trudnoća mi je oštetila aortu u stomaku i iskrvarila sam za nepunih dvadeset minuta. Svi su se čuduli kako sam ostala živa. Doktor mi je rekao da je u pitanju boža volja jer su me dva puta gubili – otkrila je voditeljka u svojoj emotivnoj ispovesti.

Voditeljka, inače, sa svojim suprugom Momčilom Jokićem ima ćerku Saru Miju.
(pink.rs)

0 komentari:

Objavi komentar