ponedjeljak, 21. siječnja 2019.

LEPA LUKIĆ NAPISALA TESTAMENT! EVO šta je izjavila KOME JE OSTAVILA SVU IMOVINU i pod kojim uslovom!

Posted by arko on 07:29 | No comments

Popularna folk diva, sastavila je testament u kojem je svu svoju imovinu ostavila bratancu. Pevačica Lepa Lukić je za bratanaca imala samo jedan uslov.
Naime, Lepa je izuzetno vezana za svog kućnog ljubimca, mačku Mazu, a svu svoju imovinu će ostaviti bratancu pod uslovom da on nastavi da se brine o Mazi. Mačku imam tri i po godine.

Udomila sam je preko oglasa. Oduvek sam volela mačke, a Maza je zaista posebna, ponekad mislim da razume sve što joj kažem. Uživa kad stojim pored nje dok jede, a uveče kada ugasim svetla zna da je vreme za spavanje i odmah se smesti pored mojih nogu.

Plašim se da ne odem na onaj svet pre nje, pa da ostane bez pažnje na koju je navikla. Iz tog razloga sam u testamentu, u kome svom bratancu ostavljam svoju imovinu, napisala i to da on treba da nastavi da se brine o Mazi ukoliko me ona nadživi – rekla je Lepa.

0 komentari:

Objavi komentar