subota, 2. ožujka 2019.

DOŠAO JE U SOBU I MRTAV HLADAN MI REKAO DA JE UBIO DJECU! Oglasila se majka mališana koje je otac bacio sa balkona, NAJEŽIT ĆETE SE KAD ČUJETE ŠTA JE OTKRILA

Posted by arko on 16:27 | No comments

Josipu Rođaku, koji je s terase kuće na Pagu bacio svoje četvoro djece, sudija u Zadru odredio je jednomjesečni pritvor. Majka četvoro povrijeđenih mališana, od kojih se jedna djevojčica bori za život u KBC-u Rebro izjavila je kako nije ni slutila šta će se dogoditi.
"Ja nisam ni slutila šta će se dogoditi. On je mene ujutro u 5.56 sati pitao da li spavam. Ja sam se okrenula i valjda sam zaspala. Mislila sam da je on ustao jer svako jutro ode u prodavnicu po hljeb. Onda sam čula krik. Mislila sam da je mala pustila neki snimak na telefonu. Kad je on došao u sobu vidjela sam da je uhvatio za ruku A. (djevojčicu koja je najteže povrijeđena) i nosio je. Mislila sam da je nosi u dnevni boravak. On se vratio unutra i mrtvo hladno mi rekao: "Ja sam ubio djecu". Ja sam mu rekla: "Monstrume, kuda sada bježiš?!". On je nakon toga otišao u policiju i prijavio se. Ne mogu mu to oprostiti", prisjeća se Katica.
Ispričala je i da njen suprug nije ranije zlostavljao djecu.
"Bio je ok. Šta mu je juče puklo, ja ne znam. Nismo se ni svađali niti bilo šta,"rekla je, a na pitanje je li dolazio Centar za socijalni rad odgovorila je: "Centar je dolazio zbog moje najstarije kćerke. Bilo je malo problema".
Poručila je da njen muž više nikad neće vidjeti djecu.
"Pristupa djeci njemu više nema! Mene mala pita: mama, je l' će tata doći da živi sa nama? Ja sam rekla ne. Jer boje ga se, doživjeli su traumu. Na beton ih je bacio! Ajde da je bila trava barem, možda ne bi bile tolike povrede, ali..
Odbacila je navode da je zanemarivala djecu.
"Za klevete koje neke komšije pričaju, tužiću ih! Sve one koji su lagali i s*ali! Da su djeca zanemarena, to sam sve čula, da sam neodgovorna majka i da se svašta o meni priča. Zna i gospodin Bernardo da ih kupamo i da su uvijek u čistome, neka oni pometu pred svojim pragom pa neka o drugima pričaju. I dirketorka škole neka pričepi jezičinu, nešto je rekla da je mala zanemarena..", rekla je majka.
Iako se u medijima ističe da se sve vrijeme brani ćutanjem, policijski izvori kažu da je u jednom trenutku ipak progovorio. Rekao je nekoliko rečenica bez prisustva advokata.
"Ja mnogo volim tu djecu. Oduvijek se brinem o njima i hranim ih. Čak sam kupio svima mobilne i non-stop igraju igrice. Kada mi je nedavno rečeno da ću uskoro morati s djecom da se iselim iz kuće, to me je jako pogodilo, stalno sam o tome razmišljao, oka nisam sklopio danima. Odnosno, uopšte nisam spavao. Ne znam šta mi se dogodilo i zašto sam to uradio", rekao je Josip Rođak šokiranim policajcima.
Novi.ba/ 24sata.hr

0 komentari:

Objavi komentar