ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

ISPOVESTI: U vezi sam sa dosta starijim momkom već 3 godine i u zadnje vrijeme zna da me…

Posted by arko on 13:31 | No comments

Imam 20 godina. U vezi sam sa dosta starijim momkom već 3 godine.


Kako je stariji, kroz ove 3 godine sam sve od njega učila, kako da se ponašam jer sam za njega bila čudo, jer su po njegovom sve djevojke loše, i sve je takve veze imao, pa kako ja sa njim tako neiskvarena, fina.


Ali u zadnje vrijeme zna da me povrijedi nekim ponašanjem, komenarima, možda i nenamjerno, pomene mi samo takve bivše a zna da ja njemu ne mogu uzvratiti, a zbog njega se nisam zaposlila u dobru firmu, nisam upisala fakultet, nisam radila u butiku jer je to kao loše za dobru djevojku, družim se samo sa djevojkama i još mnogo toga. Ne znam, jednostavno nekad pomislim da se previše žrtvujem za ove godine.

0 komentari:

Objavi komentar