srijeda, 29. ožujka 2017.

MOJA NAJBOLJA DRUGARICA JE U DRUGOM RAZREDU SREDNJE ŠKOLE OSTALA…

Posted by arko on 06:49 | No comments

Moja najbolja drugarica je u drugom razrednu srednje škole ostala trudna i njena majka je natjerala da abortira. NOVA DIJETA KOJA JE ZALUDILA SVIJET – Instagram zvijezda izgubila 57 kilograma, sad je kopiraju u cijelome svijetu… PROČITAJTE NA:Ana (moja drugarica) nije željela, bojala se posljedica i molila je svoju mamu da je ne tjera na abortus, ali uzalud.


Mama ju je odvela i to nekom privatnom “ginekologu” i UBILA TU NEDUŽNU BEBU u njoj. Međutim pored tog UBISTVA, taj dan je ubila i njenu kćerku, moju Anu :(… Ana je tada PSIHIČKI JAKO PALA….NOVA DIJETA KOJA JE ZALUDILA SVIJET – Instagram zvijezda izgubila 57 kilograma, sad je kopiraju u cijelome svijetu… PROČITAJTE NA: postala je potpuno druga osoba, od vesele i vedre djevojke postala je nešto sasvim drugo.


Njene emocije su uništene, volja za životom je ravna nuli, ne izlazi i ne druži se više sa nama. Praktično ne izlazi iz kuće… nikada mi nije priznala, ali mislim da je za vrijeme abortusa došlo do nekih komplikacija i da više nikada neće moći imati bebu, nikada neće biti mama, a sve zbog njene mame.

0 komentari:

Objavi komentar