utorak, 4. travnja 2017.

KUPIO MUJO FERARIJA, PA GA ISTERAO MALO NA PUT DA GA PROGANJA. MRSI MU VETAR KOSU, A ON SE NAPALIO PA GA NAGARI NA 180

Posted by arko on 13:55 | No comments
Rezultat slika za Kupio Mujo Ferarija, pa ga isterao malo na put da ga proganja
Kupio Mujo Ferarija, pa ga isterao malo na put da ga proganja.


Mrsi mu vetar kosu, a on se napalio pa ga nagari na 180, uživa on u vožnji, kad ugleda pandurska kola iza sebe sa upaljenom rotacijom.
Konta on ma šta mi bre može sad ću da nagarim i pobeću mu očas posla, ali opet sa druge strane ne da mu savest mira, pa se odluči, da stane i sačeka policajca.
Stigao policajac pa reče Muji:


–Vidi upravo mi se završava smena, ako mi kažeš zašto si bežao, ali da tu priču još nisam čuo pustiću te! –Pa vidite gospodine, pre par dana mi je Fata pobegla sa pandurom, pa sam mislio da mi je sada vraćate…

0 komentari:

Objavi komentar