ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

ISPOVIJESTI: Rodila sam sa 18 godina i nisam htjela to dijete, mojima je bilo svejedno sto napravim, otac djeteta me ostavio, a ja sam krenula na fakultet u drugom gradu. Dala sam ju na posvajanje jednom paru koji…

Posted by arko on 12:52 | No comments
5
Rodila sam sa 18 godina i nisam htjela to dijete, mojima je bilo svejedno sto napravim, otac djeteta me ostavio, a ja sam krenula na fakultet u drugom gradu.

Dala sam ju na posvajanje jednom paru koji ne može imat djecu i znala sam da će imat sretno djetinjstvo jer su dobri ljudi i imaju novaca.

Sad nakon 15 godina moja kćer me želi upoznati. Bojim se kao nikada, strah me što će misliti o meni, hoće li me osudit jer sam ju ostavila ili će biti sretna što me upoznala.. Već se dugo nerviram oko tog, imam tremu i ne znam kako da se smirim.

0 komentari:

Objavi komentar