četvrtak, 25. svibnja 2017.

MUŽ MI JE STRAŠNO LJUBOMORAN, BOJI SE DA GA NEĆ PREVARITI, ČESTO JE NAPORAN ZBOG TOGA, ALI NIKADA NIJE BIO….

Posted by arko on 09:09 | No comments
Rezultat slika za Muž mi je strašno ljubomoran, boji se da ga neć prevarit
Muž mi je strašno ljubomoran, boji se da ga neć prevariti, često je naporan zbog toga, ali nikada nije bio agresivan. Mnogo mi smeta takvo ponašanje, konstantno sam u nekom strahu.

Neki dan me je odvezao kod ginekologa na pregled i možete misliti u kakvom je stanju bio dok je čekao, pogotovo jer je bilo par žena ispred mene, tako da sam ostala skoro sat vremena. Kada sam završila i ušla u auto mislim da mu je pritisak otišao u maksimum, izgledao je kao da će svaki trenutak dobiti moždani udar. Nakon ovoga ga počinjem da žalim, bolestan čovjek i ne zna da je ginekolog u ovom mom slučaju žena.

Koji ludak, nisam mu rekla neka crkne, bolje da tako dobijem slobodu nego da se razvodim i idem po sudovima, jer zbog njegove ljubomore ja prema njemu ništa ne osjećam dugi niz godina

0 komentari:

Objavi komentar