petak, 19. svibnja 2017.

SIN SAM POZNATOG KRIMINALCA IZ 90-ih. NE GOVORIM TO DA BIH SE HVALIO...

Posted by arko on 13:29 | No comments

Sin sam poznatog kriminalca iz 90-ih. Ne govorim to da bih se hvalio, naprotiv mnogo puta me je toga sramota.

Neću da morališem, sav taj novac uvek dobro dođe. Najnovija kola, odeća i ogroman novac koji trošim na izlaske. Mene kriminal nikada nije zanimao, završavam fakultet i klonim se gluposti. Ne bi ste mi verovali koliko devojaka željnih slave i bahaćenja juri za mnom. Mislim to nisu devojke to su ove starlete blaže rečeno. Smučio mi se više se*s bez ljubavi i lažna ljubav iz koristi od devojaka.

Sadašnju devojku sam upoznao kod jednog druga na rođendanu, i odmah sam bio očaran. Potrudio sam se da ne sazna ništa o meni. Na prvom izlasku sam je zamolio da plati piće zato što mojima nije legla plata. Glumio sam tri meseca i testirao je na razne načine da vidim dal je jedna od onih ”Želim da budem poznata”. Shvatio sam da je devojka dobrica i odlučio da joj kažem istinu.

0 komentari:

Objavi komentar