ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

JA SAM UDATA ŽENA MAJKA DVOJE DECE. PO ZANIMANJU “DOMAĆICA” SVI MISLE DA SMO...

Posted by arko on 15:12 | No comments

Ja sam udata žena majka dvoje dece. Po zanimanju “domaćica” svi misle da smo srećna porodića, uvek kad neko dođe pretvaramo se u šanskoj serij. Mene muž ne tuče on me lema od batina!

Trpim ga zbog dece i zato što nemam kud. Počela sam da mu dajem posebnu terapiju u hranu koju mi majka dala od jedne vračare koja nam gatala i rekla da cu posle njegove smrti da nađem dobrog čoveka
koji me neće tući. Za vreme doručka uvek spremam kolače kao dobro mesto za tabletu, tabletu pretvorim u prah i dobro umutrim u brašno. >

Svako ima svoj tanjir, deca, svekar, svekrva za muža poseban tanjir. Poslednjih par dana primetila sam da je pospan i umora, nije od posla već krenule tablete da deluju. Verujem u čuda!

0 komentari:

Objavi komentar