utorak, 20. lipnja 2017.

Najbolje savete dobijam od dede, koji ima 89 godina, pa čak i kad je ljubav u pitanju.

Posted by arko on 00:48 | No comments

Najbolje savete dobijam od dede, koji ima 89 godina, pa čak i kad je ljubav u pitanju. Dugo mi se sviđala prijateljica sa fakulteta, nisam hteo to da joj priznam jer sam se plašio da ću uništiti naše prijateljstvo.

Onda mi je deda rekao da skupim hrabrosti, vreme prolazi i ne vraća se, jednog dana ću žaliti što joj nisam priznao, jer ko zna možda je ona baš ona prava.

Posavetovao me da kupim belu ružu, jer je ona pravi znak ljubavi i poštovanja, priznam joj sve, a ako me ona odbije, džentlmenski je poljubim u ruku, okrenem se i odem, jer nemam ja tu šta više da tražim, jednom ne je uvek ne… Poslušao sam ga, sreća pa nije bilo potrebe da se okrenem i odem!

0 komentari:

Objavi komentar