petak, 30. lipnja 2017.

Raskinem sa curom i normalno ne čujemo se.

Posted by arko on 14:28 | 4 comments

Raskinem sa curom i normalno ne čujemo se. I danas iz dosade sjednem u auto i uputim se prema jednoj tvrđav (inače živim u Ljubljani) i, normalno sa autom možeš doći jedino ako imaš propusnicu… sredio sam i to…

Dođem do tvrđave naslonim se na haubu od auta i zapalim cigar, grad sav u svijetlima, vjetar brije… I kako sam ostavio otvorena vrata od auta na CDu koji je u radiu počinje pjesma PUKNI SRCE (Mile Kitić)…

Uhvtim sam sebe da su mi suze krenule same od sebe. I u tih par minuta prođoše svi mjeseci, sedmice, dani, sati moje ljubavi (koja još traje) prema toj djevojci. Nije bruka za muškarce ako zaplaču, jer to je vrlo jak dokaz da nekoga volite a samo jedna pjesma vas može razplakati da i sami ne želite to.

4 komentara:

  1. Poštovani, ja sam Nira Shalom Nakon što sam već godinama bio u vezi s Andersonom, razbio me sa sobom, učinio sam sve što je moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzaludno. Htjela sam toliko puno toga zbog ljubavi koju imam za njega, Molio sam ga za sve, napravio sam obećanja, ali je odbio. Objasnio sam problem mojem prijatelju i predložila mi je da se radije kontaktirate s čarolijom koja bi mi mogla pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikada nije vjerovao u čaroliju, nisam imala drugog izbora nego pokušati. poslao mi e-mail adresu čarobnjaka, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti prije tri dana, bacio čaroliju i iznenađujuće drugi dan bio je oko 16 sati. Moj bivši pozvao me, bio sam iznenađen, odgovorio sam na poziv, a sve što je rekao bio je da mu je žao zbog svega što se dogodilo da je htio da se vratim k njemu, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu kako je opet počela živjeti sretno. Od tada sam napravio obećanje da svatko koga znam da ima problem veze, ja bih bio od pomoći takvoj osobi tako što sam ga uputio na jedinog pravog i moćnog spell castera koji mi je pomogao sa svojim vlastitim problemom. e-mail: babawalewiseman01@gmail.com možete mu poslati poruku e-pošte ako vam je potrebna pomoć u vašem odnosu ili bilo kojem drugom slučaju.

    1) Ljubavne čarolije
    2) Izgubljene ljubavne čarolije
    3) Razvodne čarolije
    4) Brak čarolija
    5) Čarolija vezivanja.
    6) Razbijanje čarolija
    7) Izbaciti prošli ljubavnik
    8.) Želite biti unaprijeđeni u vašem uredu
    9) žele zadovoljiti svog ljubavnika
    10) Lijek za bilo koju bolest koju pate od
    Kontaktirajte ovog velikog čovjeka ako imate bilo kakvih problema s trajnim rješenjem
    preko babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Hvala vam kasnije

    OdgovoriIzbriši
  2. MORAJO REČITI REŠENJE:

    Moje ime je Anna, ja sam iz Velike Britanije, želim da podelim svoju priču s vama i da vam dam rješenje za svoje probleme, pretražio sam na internetu kako dobiti pravi čarobnjak koji može vratiti muža za mene, dobio sam oženjen prije devet godina bez djece i moja finansijska situacija je bila lošija, nemam novca, nemam dijete, moj muž me je ostavio misleći da mu donosim lošu sreću, sve do 2016/2017. upoznao sam svjedočenje dame online pričajući o Dr Ogundele, ja sam se ohrabrio i kontaktirao sa njim za pomoć, a on mi je odgovorio, prva reč koju je rekao je da su mi problemi završeni, rekao je da će me ponovo osmijehiti, bio sam sretan sa svojim ohrabrenjem, započeo je svoj rad i rekao mi se da će se moj muž vratiti za manje od 24 sata i molio me da ga prihvatim, nakon što je sve što je rekao, prvi put u životu, bio srećan sa svojim suprugom, nekoliko nedelja kasnije sam zatrudnela . Rekao je da moram biti finansijski stabilan da bih bio zadovoljan sa svojim mužem, bacio me još jednom za mene, danas me ljudi favoriziraju bilo gde i ja, život je finansijski stabilan, ja i moj suprug dobro radimo, najvažnije je bilo to on je završio moju tužu i sada imam svoje dete koje me naziva mamom, nikada nisam sreo čarobnjaka koji je tako stvaran i moćan kao Dr Ogundele, on ima rješenje bilo kakvog problema na zemlji, njegova magija nije štetna i on može radim za vas bez vašeg prisustva, sve ovo kažem zato što sam mu rekao da sam ja da se uverim u svet o njegovom dobrom radu i znam da je tako mnogim ljudima potrebna pomoć, tako da ako vam je potrebna pomoć bilo koje vrste, da li ne odgađajte ga kontaktirajte, ili ako želite da mu se zahvalite, kontaktirajte Dr Ogundelea na njegovom e-mailu: ogundeletempleofsolution@gmail.com i njegovom telefonskom broju: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši
  3. MORATE ČITATI SVJEDOČANJE:

    Pozdrav svima, moje ime je Elena Tomić, ja sam iz Londona, želim podijeliti svoje svjedočenje svima ovdje na internetu, tražio sam rješenje svugdje, konačno sam upoznao veliku čaroliju koja mi pomaže sa svojim problemima i doveo me od boli i siromaštva, moj suprug me ostavio mnogo godina i slijedio drugu ženu, patio sam dok sam upoznao komentar dame online o dr. Ogundele kako joj je pomogao vratiti supruga, odlučio sam se obratiti za pomoć mene , prva riječ koju mi ​​je rekla je da su mi problemi gotovi, rekao je da će me osmijeh, nakon posla koji mi je rekao da se moj muž vratio k meni za manje od 24 sata i iznenađujuće mi je, moj se muž vratio nakon 24 sata, ovo je moćan čovjek koji je bacio i novu čaroliju za mene i danas se moj život promijenio, moj posao se dobro kretao, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem, on ima moć pronaći svoju izgubljenu ljubav , i moć da ljude žele i vole vas kamo god idete, obećala sam im da ću podijeliti svoje dobro djelo na internetu i zbog toga radim ovo radi ljudi kojima je potrebna pomoć ili ako ga želite zahvaliti za mene, možete ga kontaktirati na njegovu e-mail adresu: ogundeletempleofsolution@gmail.com i Viber broj: +27638836445 njegov broj WhatsApp: +2349065101630. Kontaktirajte ga i riješite svoj problem.

    OdgovoriIzbriši
  4. MORATE ČITATI SVJEDOČANJE:

    Pozdrav svima, moje ime je Elena Tomić, ja sam iz Londona, želim podijeliti svoje svjedočenje svima ovdje na internetu, tražio sam rješenje svugdje, konačno sam upoznao veliku čaroliju koja mi pomaže sa svojim problemima i doveo me od boli i siromaštva, moj suprug me ostavio mnogo godina i slijedio drugu ženu, patio sam dok sam upoznao komentar dame online o dr. Ogundele kako joj je pomogao vratiti supruga, odlučio sam se obratiti za pomoć mene , prva riječ koju mi ​​je rekla je da su mi problemi gotovi, rekao je da će me osmijeh, nakon posla koji mi je rekao da se moj muž vratio k meni za manje od 24 sata i iznenađujuće mi je, moj se muž vratio nakon 24 sata, ovo je moćan čovjek koji je bacio i novu čaroliju za mene i danas se moj život promijenio, moj posao se dobro kretao, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem, on ima moć pronaći svoju izgubljenu ljubav , i moć da ljude žele i vole vas kamo god idete, obećala sam im da ću podijeliti svoje dobro djelo na internetu i zbog toga radim ovo radi ljudi kojima je potrebna pomoć ili ako ga želite zahvaliti za mene, možete ga kontaktirati na njegovu e-mail adresu: ogundeletempleofsolution@gmail.com i Viber broj: +27638836445 njegov broj WhatsApp: +2349065101630. Kontaktirajte ga i riješite svoj problem.

    OdgovoriIzbriši