ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

Top Ispovesti: Išla sam u srednju školu u kojoj sam imala groznu razrednicu koja je kroz svo moje školovanje vrijeđala me i ponižavala indirektno. Čak me je i na kraju četvrte godine toliko isprozivala…

Posted by arko on 13:50 | No comments

-Išla sam u srednju školu u kojoj sam imala groznu razrednicu koja je kroz svo moje školovanje vrijeđala me i ponižavala indirektno.

Čak me je i na kraju četvrte godine toliko isprozivala na roditeljskom sastanku zbog moje želje da upišem tehnički fakultet jer ja nemam pojma matematiku i to je koristila kao primjer koliko su đaci nerealnog razmišljanja. Ja sam sada djevojka koja završava master studij i svaki dan razmišljam kako bi volila da je sretnem negdje na cesti i opišem joj svoj i život i kažem da sam položila sve matematičke predmete i matematiku i fiziku i mehaniku.

Hoću samo da vam kažem da se nikada ne vodite pričama tih loših profesora i još gorih pedagoga jer će vam pokvariti vaše najlijepše snove koje možete ostvariti. Ne slušajte svakakve priče i budite uvjereni da svojim trudom i radom na bilo čemu možete sve postići. Želja je najbitnija u svemu i ništa nije nemoguče.

0 komentari:

Objavi komentar