srijeda, 19. srpnja 2017.

IMAM 25 GODINA I NAKON ŠTO SAM SE MJESECIMA OSJEĆAO LOŠE, OTIŠAO SAM NA

Posted by arko on 15:34 | No comments

Imam 25 godina i nakon što sam se mjesecima osjećao loše, otišao sam na ljekarske preglede gdje mi je na moju žalost dijagnosticiran karcinom crijeva :).


Postoji mogućnost da se izliječim i da produžim život, ali vjerovatnoća je minimalna za tako nešto, a i ako preživim šta će mi ostati od života. Brojanje dana do neizbježnog, povratka okrune bolesti i konačnog kraja. Svjestan sam da neću imati svoju porodicu, svoju djecu, svoje unuke…

Pomirio sam se sa tim, ali postoji nešto gore i od same smrti, a to je kako saopštiti mojim roditeljima, jer osim mene niko ne zna za ovo i kako ih ostaviti da žive poslije mene. Toga nakon što odem, e toga se više plašim nego samog mogkraja.

0 komentari:

Objavi komentar