utorak, 25. srpnja 2017.

Saznala sam da se moj dečko uveliko dopisuje i čuje sa bivšom mesecima unazad. Ona trenutno radi u…

Posted by arko on 07:52 | No comments
20246138_10214010999209946_737140840148919529_n
Saznala sam da se moj dečko uveliko dopisuje i čuje sa bivšom mesecima unazad. Ona trenutno radi u CG preko sezone. Sretnem ja danas u gradu njegovog radnog kolegu sa ženom i klincem, pozdravim se i on meni kao kroz šalu kao “Gde je … čudo niste skupa kada po cele dane na poslu samo kucka poruke i priča sa tobom, baš se vidi da je kao tetreb.” i u toj priči pomene i nadimak kako je on nju zvao.

Žena kada je videla kako ga belo gedam ga je povukla za ruku jer je provalila da tu nešto ne štima. I ne štima, razmenimo možda 2-3 poruke i pozove me u podne kada imaju pauzu, na minut, to je to.

Nikada u telefonu nisam našla nikakav trag, čak je nema ni u imeniku, ni na fejsu. Plašim se šta će da se desi kada završi sezona na moru i ona se vrati kući.

0 komentari:

Objavi komentar