utorak, 25. srpnja 2017.

Zaljubljen sam u nju, u pitanju je jako sofisticirana i obrazovana devojka!

Posted by arko on 11:18 | No comments

Zaljubljen sam u devojku koju imam na fejsu, a mislim da ona nije ni primetila mene. U pitanju je jako sofisticirana i obrazovana devojka, diplomirani arhitekta….

Na osnovu njenih statusa i onoga što je pisala, vidim da je jako obrazovana. Sa njom bih uvek imao šta da pričam – o istoriji, umetnosti, muzici, slikarstvu, arhitekturi, istoriji umetnosti, od nje bih imao mnogo toga pametnog da čujem jer je izuzetno obrazovana. Praktično sam se zaljubio u ono što ona piše i u njen osmeh koji blista sa svake slike.

Kad god vidim neku novu sliku, osetim neki bol u grudima i puls kao da skoči na 300. Sa njom bi mi bilo uživanje svako putovanje jer znam da bismo sve mogli da komentarišemo i nikada mi ne bi bilo dosadno. Vidim da ima iste stavove i poglede na život kao i ja. Očajan sam kada sam posumnjao da ima nekog. Nisam smeo da istražujem. 😓😓😓

0 komentari:

Objavi komentar