petak, 28. srpnja 2017.

Zasto sam otisao samo tako :/ ❤️

Posted by arko on 23:29 | No comments
Rezultat slika za Prije točno 10 godina odlučili smo si dati “prostora”
Prije točno 10 godina odlučili smo si dati “prostora”.. Rekla je da će nazvati kada si razbistri glavu.. Evo prošlo je 10 godina i ona još nije zvala. Došao je i moj dan ženidbe. 7 sati ujutro. Oblačim odijelo. Čujem telefon. Podignem slušalicu i s druge strane čujem jecaj. Nadao sam se da će reći “Dođi. Potreban si mi.” Ja sam bio spreman ostaviti sve. Ali, ona mi je poželjela sretan brak i zdravu djecu. Od tog trenutka sam žalio svoj život i postupke. Zašto sam otišao samo tako? Zašto je nisam zvao? Ljudi, bar vi mladi koji još imate vremena, borite se za vašu ljubav. Poslije ćete zaliti kao ja. Sad imam ženu i dijete. Volim ja njih naravno, ali u mislima mi je


uvijek samo jedna. J*beš ponos. A volim te

0 komentari:

Objavi komentar