utorak, 22. kolovoza 2017.

TUŽNA ISPOVEST: RODITELJI SU MI POGINULI U SAOBRAĆAJNOJ NESREĆI KADA SAM BIO JAKO MALI. OTAC JE VOZIO MOJU MAJKU DA SE PORODI, TE NOĆI SAM TREBAO DA DOBIJEM SESTRU, ALI NIKADA NISAM…

Posted by arko on 14:34 | No comments
Image result for TUŽNA ISPOVEST: RODITELJI SU MI POGINULI U SAOBRAĆAJNOJ NESREĆI KADA SAM BIO JAKO MALI. OTAC JE VOZIO MOJU MAJKU DA SE PORODI, TE NOĆI SAM TREBAO DA DOBIJEM SESTRU, ALI NIKADA NISAM…
 Roditelji su mi poginuli u saobraćajnoj nesreći kada sam bio jako mali. Otac je vozio moju majku da se porodi, te noći sam trebao da dobijem sestru, ali nikada nisam. Bili su veoma imućni i sve su mi od imovine ostavili. Živim sa dedom koji me je odgajio i zahvalan sam mu na tome u velikoj kući, a nemam društvo sa strane koje bih mogao da zovem da je napunim barem malo. Ljudi me osuđuju kako sam tatin sin kada se pojavim na faksu sa kolima ili motorom a niko ne zna moju priču. Dao bih sve što imam samo da imam još nekog sa kime mogu iskreno bez laži da provodim vreme jer moj deda neće biti tu još puno.

0 komentari:

Objavi komentar