četvrtak, 7. rujna 2017.

Najbolji drug mi je rekao da želi da bude sa mnom. Pretrpela sam jedan užasan raskid pre toga, i rekao mi je da…

Posted by arko on 12:11 | No comments
21272182_10214420264761329_817761896448907690_n
Najbolji drug mi je rekao da želi da bude sa mnom. Pretrpela sam jedan užasan raskid pre toga, i rekao mi je da ne može da me gleda da sam sa nekim kretenima, kad postoji on koji bi me tretirao kao princezu.

I znam da stvarno bi. I da je sve ovo rekao ranije, značilo bi mi. Ovako mi je samo žao jer mislim da bismo bili savršeni i da smo propustili nešto prelepo.

Već 10 meseci pokušavam da povratim osećanja koja sam imala prema njemu, ali ne ide, mislim na nekog drugog. Kasniš druže, i to par godina… Bilo je dana kada bih ubila da čujem od njega to volim te, a sad, sad je kasno. P.S. Nadam se da će ovo nekima od vas biti nauk, ne treba ćutati o ovakvim stvarima.

0 komentari:

Objavi komentar