nedjelja, 10. rujna 2017.

Nogometaš sam i juče sam se vraćao mrtav umoran sa treninga, sav nervozan i

Posted by arko on 12:05 | No comments
Rezultat slika za ISPOVIJESTI
Nogometaš sam i juče sam se vraćao mrtav umoran sa treninga, sav nervozan i ljut jer sam dobio blaži udarac u koljeno i tako dok sam ulazio na praking zgrade iza mene se nakačio neki crni Audi, zatamljenih stakala, neumoljivo tubi, osjećam kao da mi se na krov mog auto popeo. Neka seljačka muzika tuče toliko da sam ja u svom autu osjetio koliko trese, kontam neki tatin sin na kojem ću da svu svoju nervozu istresem.

Kočim, istrčavam iz svog auta i idem prema njemu, a tada se otvaraju vrata tog Audija i izlazi djevojka tako, ma top, savršenstvo bez mane. Vjerujte da sam imao i imam svakojakih djevojaka, ali to je bila ljubav na prvi pogled. Zanijemio sam i tamam krenuo da se uppoznam sa njom, kada iza mene se začu glas mog komšije. VIDIM DA STE SE UPOZNALI… NOGOMETAŠ, TO JE MOJA DJEVOJKA… pozdravili smo se i on je otišao sa njom.

Totalno sam utučen, taj komšije mi nikada nije bio drag, a sada pogotovo. Ne znam kakod a vam ga opišem, nikakav, nizak, veliki stomak… ma nije da sebe nešto podižem, ali 100 puta sam bolji od njega. Ne znam kako je uspio dići takvu ribu, još dolazi po njega kao po kakvog gospodina kući sa novim Audijom.

0 komentari:

Objavi komentar