ponedjeljak, 25. rujna 2017.

PROŠLE GODINE SAM OSTALA TRUDNA SA MOMKOM SA KOJIM SAM BILA 2 GODINE U VEZI, SA MOMKOM KOJI MI JE OBEĆAVAO “BRDA I DOLINE”. KADA SAM MU…

Posted by arko on 15:23 | No comments
1.
Prošle godine sam ostala trudna sa momkom sa kojim sam bila 2 godine u vezi, sa momkom koji mi je obećavao “brda i doline”. Kada sam mu rekla da sam trudna, taj dan je bukvalno nestao iz mog živote. Promijenio je broj, odselio se kod tetke u Hrvatsku, jednostavno me je ostavio kao zadnje smeće. Na moju žalost ni od roditelja nisam imala potporu i oni su me se odrekli. Zbog toga sam morala da odselim, a gdje drugo nego u glavni grad, grad gdje mi se pružaju najveće mogućnosti da preživim i odgojim mog mališana kako dolikuje. Na sreću zdrava je beba i nemam mnogo problema. Toliko je simpatičan da ga moji klijenti baš zavole onako na prvu i često više vremena
posvete njemu, nego meni zbog koje dolaze.

0 komentari:

Objavi komentar