srijeda, 6. rujna 2017.

RODILA SAM SE KAO JAKO BOGATO DJETE. IMALA SAM SVE ŠTO SAM POŽELJELA SVE DOK MI OTAC …

Posted by arko on 12:31 | No comments

Rodila sam se kao jako bogato djete. Imala sam sve što sam poželjela sve dok mi otac sve to nije prodao kako bi si kupio drogu.

Naposljetku se nadrogirao i umro. Tad mi je bilo jedva 6 godina. Nakon 5 godina mama mi se objesila od tuge i očaja. Bila sam užasno tužna i nakon godinu dana me jedna obitelj posvojila. Bili su dosta siromašni i u tom periodu sam naučila voliti male stvari. Za Božić bi dobila čokoladu i malu igračkicu.

Naposlijetku bi sve podjelila sa svojom prijateljicom koja je uz mene bila cijelo vrijeme. Ona je bila također siromašna. Odrasla sam i zaposlila se. Imam muža i posvojili smo djevojčicu koja ima životnu priču sličnu mojoj. Muž mi je jako bogat pa smo odlučili većinu novca uložiti u domove i dječije bolnice. Meni najvažnije je da sam naučila voliti život koliko god sam grozno djetinjstvo imala.

0 komentari:

Objavi komentar