subota, 2. rujna 2017.

Usvojena sam, obožavam svoje roditelje, ali me ceo život kopka ko su ljudi koji su me napravili i dali na usvajanje i da ih pitam zašto…..

Posted by arko on 11:40 | No comments
18740425_10213418736803756_4791694951047285765_n
Usvojena sam, obožavam svoje roditelje, ali me ceo život kopka ko su ljudi koji su me napravili i dali na usvajanje i da ih pitam zašto. Sa 22 godine sam se bacila u potragu, čisto da zadovoljim tu svoju znatiželju.

I dalje se oporavljam od onoga što sam saznala. Moja biološka majka je bila silovana, zatrudnela sa mnom i rodila me kada je imala 15 godina. Biološki otac je odavno umro u zatvoru. Nije bilo druge opcije, osim da me daju na usvajanje.

Da su ranije saznali za trudnoću, mene ne bi ni bilo. Izašla sam sa tom ženom koja je sve vreme plakala i govorila da me nije tražila zbog osećaja krivice i jer je mislila da je mrzim i da ću biti ljuta. Žao mi ju je. Još više mi je žao što nosim gene silovatelja.

0 komentari:

Objavi komentar