nedjelja, 21. siječnja 2018.

IMAM 18 GODINA I U VEZI SAM SA TATOM MOJE PRIJATELJICE...ON IMA LOVE A I LIJEPO IZGLEDA

Posted by arko on 14:51 | No comments

Imam 18 godina i već duže od godinu dana sam u vezi sa tatom moje najbolje prijateljice. On ima 43 godine i ostvarenje je mog sna. Želim život provesti pored njega i sa njim. Bogat je, izgleda bolje od mnogih mladića i ono najvažnije zna me zadovoljiti u svakom smislu te riječi.


Moja prijateljica ne sumnja i ne znam kako bi reagovala i kako će da reaguje kada sazna. Draga mi je i ne bih voljela da mi okrene leđa, voljela bih kada bi nas razumjela i prihvatila našu vezu. Mali problem je to što je on oženjen i boji se da ne bude morao da dijeli bogatstvo sa sadašnjom ženom. Međutim meni njegov novac nije na prvom mjestu i sve više želim da bude samo moj, da mu budem prva i jedina žena u njegovom životu.


Zbog toga sam odlučila da prestanem da pijem pilule za kontracepciju i da ostanem trudna. Već mi evo 5 dana kasni i mislim, osnono priželjkujem da je u meni počeo da se razvija plod velike ljubavi, plod koji će nas još više zbližiti i krunisati našu ljubav na neki način. Poželi te mi sreću i da mi se ostvari ova prva u nizu velikih želja…

0 komentari:

Objavi komentar