nedjelja, 25. veljače 2018.

PSIHIJATAR UPOZORAVA: Sami sebi uništavate psihu: Za ovih 9 stvari se ne trebate pravdati!

Posted by arko on 12:59 | No comments

Nekada radimo neke stvari koje samo činimo da bi drugim ljudima ugodili. Je li se mi poslije toga osjećamo lijepo i dobro? Zapitate li se kad?
Neke stvari radimo protiv sebe, a to ne trebamo. Ne samo to, nikom mi ne trebamo da se pravdamo.
Dejvid Vilijam je na sajtu lifehack.org naveo situacije koje mi radimo, a one su samo naš lični i intimni izbor. Poznati bloger i psihijatar je rekao da mi nismo dužni nikome da se pravdamo za neke stvari iz života…


– ne pravdajte se nekome zbog životne situacije, nije bitno da li se vi viđate sa bivšim ili bivšom ili ako živite sa roditeljima, a prešli ste tridesetu. Nikome niste dužni da se pravdate
– nemojte da se pravdate zbog nekih svojih prioriteta, jedinstveni smo i imamo različite vrijednosti, kao i želje i snove
– nemojte da se pravdate zbog nekih svojih djela, ako vam nije stalo do nečega, ne pravdajte se nekome


– nemojte da se pravdate nekome ako vam je potrebno vrijeme da budete sami
– nemojte da se pravdate zbog nečega što drugi kažu
– zbog svog fizičkog izgleda nemojte da se pravdate
– nemojte nikome da se pravdate jer ste sami, nije biti sam u životu poremećaj
– nemojte da se pravdate zbog toga što ne vjerujete sve drugima što kažu

– nemojte nekome da se pravdate zbog toga da li ćete imati ili ne djecu, odnosno kada ćete raditi na tome. Niste dužni nikome da se pravdate
Dobro zapamtite ove stvari, niste vi nikome ništa dužni da se pravdate… dobro zapamtite!

0 komentari:

Objavi komentar