nedjelja, 29. travnja 2018.

17 godina napunila a još nije dobila menstruaciju: A onda je otišla kod doktora i otkrila bolnu istinu

Posted by arko on 23:36 | No comments
Rezultat slika za 17 godina napunila a još nije dobila menstruaciju: A onda je otišla kod doktora i otkrila bolnu istinu
Kao i sve druge djevojke ona je očekivala da će da dobije menstrualni ciklus kada i svaka druga tinejdjerka, međutim kada je napunila 17 godina vec je imala brigu.
Ali kada je pocela da posjeća sve ljekare i pored svih pregleda i nalaza svi doktori su joj rekli kako ima vrlo rijetku bolest Majer Rokitanski Kaster Hauser sindrom, zato sto je rođena bez maternice i vagine.



Vjerovatno možete da razumijete kako sam bila u šoku i slomljena. Pa zar je moguče da se to meni događa. Da bi joj taj organ poceo normalno da funkcioniše, 2013 godine je morala imati rekonstrukciju vagine vrlo težak zahvat kojeg se jako plašila.



Naravno svi su se odma zabrinuti da neće moći imati djete. Takve rijeci nepostoje kako bi znali kako se ja osjecam i kako bi nekome mogla to da objasnim. Naravno postoje mnoga rijesenja da bi jedna zena postala majka, naravno da se usvoji ali ova bolest me nece zaustaviti i ja ču i dalje da nastavim da pokušavam i borim se.

0 komentari:

Objavi komentar