četvrtak, 10. svibnja 2018.

DRAMA! MILJANA SE PORAĐA!? Joooj! Boliii! Napustila Zadrugu! Kao da mi se KAKI! Aaa! Ima krvi?

Posted by arko on 07:26 | No comments

Neviđena drama odigravala se sinoć u „Zadruzi“, kada je trudnica Miljana Kulić počela da zapomaže i žali se na jake bolove.
– Joooj! Boli me! Jako me boli! Aaa! Kao da me neko probada nožem! Boli me, i kao da mi se kaki! Dođite! Zovite ih! – ponavljala je Miljana, a nekoliko zabrinutih zarugara se okupilo oko nje.



U vazduhu je neprekidno lebdelo pitanje da li se porađa, a Viktorija ju je u jednom trenutku pitala da li možda ima krvi, na šta je Miljana odgovorila da nema. Ipak, zadrugari koji su bili pribraniji govorili su joj da se verovatno samo beba rita, i da Miljana ubuduće treba da pripazi na količine teške hrane koje jede. Ona je podsetilai da 19. maja ulazi u sedmi mesec.



Zbog tegoba koje je imala nakratko je napustila Zadrugu, a kada se vratila u stabilno stanje, vratila se u Belu kuću.

0 komentari:

Objavi komentar